Promenad MED kamera!

Idag tog jag kameran med mig på promenaden på Revingehed. Jag är ju inte någon mästerfotograf precis, det blev ganska många misslyckade bilder (typ stor grön äng med två små svarta prickar och ensamma hundrumpor - resten har hunnit ur bild...). Bäst blev bilderna när de var stilla, då hann jag med att trycka på knappen innan motiven försvunnit!

I övrigt kan jag rapportera att promenaden var härlig - mycket sol men också en hel del blåst - och att vi förutom en massa goda dofter och leriga kärr hittade en död grävling som man kunde rulla sig i... (jag nappade dock inte på det, till skillnad från Östen).

Revinge 2
Östen poserar.

Revinge 1
Och Sudden likaså.
Detta var nog det enda ögonblicket under hela promenaden då båda två var stilla...

Revinge 3
En skakad Östen, efter ett av många dopp i det blå - eller snarare i det gyttjesvarta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Bara att njuta av det härliga vädret & hoppas att det håller i sig!!

Postat av: Emma & Henke

Vilken underbar bild på Östen! ;-) jag kan tänka mej att det blåste ute på Revingehed......
Jag lovar dej att det blir snart en vana att ta med kameran på promenaden.
Vi laddar inför en full hund-helg med Malmö Int & viltspår.
Ses vi kanske i Malmö? ;-)
Kramizar

2007-03-14 @ 18:03:37
URL: http://mrperfect.webblogg.se
Postat av: Malin (Oscar)

En sån härlig dag ni har haft och jag måste hålla med Emma vilken härlig bild på Östen när han skakade sig och han måste ju ha varit i rörelse när du tog det fotot!!!

Ses på lördag!

Kram Malin

2007-03-14 @ 20:41:16
URL: http://heyjoe.webblogg.se
Postat av: Emma & Henke

Visst ses vi i malmö..... fast utan Henke :-( efter denna vilan har han tappat alldeles för mycket för att kunna ställas ut. Men jag ska dit och bara njuta av alla vackra "flattar"
Håller utkik efter dej på lördag!
Kram

2007-03-15 @ 15:48:21
URL: http://mrperfect.webblogg.se
Postat av: Malin

hi hi hi jag ska me till Malmö på lördag, ska inte ställa Doggy, men en liten tik istället. Kommer förbi flatteringen när vi e klara! Hej svejs!!

2007-03-15 @ 22:41:21
URL: http://madofi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback