Så varmt...

Östen och jag skulle egentligen på rallylydnadstävling i Eslöv idag. Av det blev dock intet. Kunde inte försvara för mig själv att släpa iväg honom i den här hettan, utan att veta vilka möjligheter till svalkande som finns på tävlingsplatsen. Östen är extremt värmekänslig, betydligt mer än Sudden, så antagligen hade jag inte heller fått någon kontakt med honom inne på banan.

Istället blev det ytterligare en lugn dag här hemma, där hundarna mest ligger i skuggan och flåsar. Själv har jag (med viss möda) tagit itu med att rensa ogräs mellan plattorna på vår altan.

image56
Östen pustar ut under köksbordet efter en eftermiddagspromenad med husse på 10 minuter.

image57
Husse och Sudden ligger i sängen och äter/tigger glass framför tennisen på tv.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för grattiset, nästa & sista 1:an hoppas vi sitter i Simrishamn den 24 juni (dvs om 2 veckor) Planen är nämligen att ro LP:et i hamn på inom 1 månad ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback