Fredagsträff i skogen

Efter en förmiddag med redovisningar av studenterna på Malmö högskola, tog jag min tillflykt till Odarslöv för att träffa Lena och hundarna i fredags. Även Fredrik och Felix följde med - den förre ivrigt fotograferandes diverse naturfenomen med sitt macroobjektiv, den senare djupt sovandes under större delen av vistelsen. Några hundbilder blev det också (fast alla fastnade inte lika bra):


Sudden.


Sudden, igen.


Och Grappa.

Det blev lite apportering för de stora killarna - inga nya bett i handen! - medan lillfia fick gå ett spår. Hon är jätteduktig, och var mycket ivrig. Klöven är hon dock inte så förtjust i, den kan gott matte själv få ta hand om...

Med lite fika också blev det här ett perfekt sätt att avsluta arbetsveckan på!

Kommentarer
Postat av: Helene & Wallander

Nu känner man igen Sudden igen.



Men lilla Grappa... oj vad hon vuxit och går i storebrorsan spår såklart!

Postat av: Carina

Jag höll på att säga att det verkar som Sudden skulle behöva ta en tur upp till Hässleholm ;-)

2008-09-28 @ 17:41:18
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Emma & gossarna

Hej!

Oj, vad längesedan jag kikade in hos er =(, hoppas att allt är bra med er....

Vi vill önska er en trevlig helg!!

kramar från mej & gossarna

2008-10-10 @ 16:22:34
URL: http://dualdogs.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback