Snyggaste jackan!

Sudden och jag fick (som ni kunnat ana av bilderna i förra inlägget) en supersnygg fleecejacka i championpresent av Kia och Lena! Den överlämnades tillsammans med tårta under lördagens utställning - och jag lovar Kia, jag blev faktiskt överraskad! Jag höll för övrigt på att förstöra hela överraskningen genom att springa iväg och fixa barnmat till Felix istället för att stanna och äta tårta direkt med de andra...

image399
Är den inte superläcker?! Jag är övertygad om att den hade en avgörande del i Suddens framgångar på workingtestet!!! Kan förresten passa på att tacka Eva för lånet av visselpipan och Kerstin för lånet av retrieverkopplet, mina egna hade jag lämnat hemma... Smart, Sara!

Här kommer några bilder till från helgen:

image400
Felix sover sig igenom hela workingtestet...

image403
Diza och Grappa busar hellre än ställer upp sig snyggt.

image404
Kia och Diza.

image405
Grappa och Lena.

image406
Torbjörn och Östen.

Kommentarer
Postat av: Ia

Grattis till er fjärdeplacering.
Jackan är jätte snygg och vilken go pojk ni har. Felix sker inte ens när han såg mig.

Postat av: Sara & Salsa

Den där sovaren känner jag igen. Honom såg jag i skogen, utan föräldrar ;) Snällare unge verkar man få leta efter. Den bor inte här i alla fall :P

2008-05-29 @ 20:53:09
URL: http://flatcoat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback