
Madde
Kika gärna in nån dag!!!
Junitjej
Jag önskar er också en trevlig midsommar!
Yambo hälsar!
Ingela
Glad Midsommar på er alla!
cattis
glad midsommar på er!
cattis zack & diza
Helene & Wallander
GLAD MIDSOMMAR på er oxå!
Om vi alla tillsammans håller tummar & tassar så kanske vi klarar oss ifrån regnet i alla fall imorgon.
Heléne, Nelson & Zico-BB
GLAD MIDSOMMAR!
... och hoppas hela "flocken" får en härlig sommar. Misstänker att det blir en del jakt .... efter den "krypande babyn" :D
Tassar och Kramar
H&N&Z
Guinness och Grappa
Glad Midsommar, Östen och Sudden!
Vi ses snart!

7