Ambivalenta känslor

Vår egna Black Beauty, Östen:

image207

Idag blir det kul för hundarna (hoppas jag)! Vi planerar att åka ut på Revingehed och apportera. Dessvärre lär det inte komma några bildbevis från denna träning, eftersom Fredrik och Felix stannar hemma - och jag vågar definitivt inte ge mig ut ensam med Fredriks nya fina kamera (och frågan är väl därtill om jag hade fått det...).

Nedan en liten bildsvit från Felix senaste bad. Han hyser, som synes, tämligen ambivalenta känslor inför att bli blöt och ren...

image204

image205

image206

Kommentarer
Postat av: Kia

Känner man inte igen den skräckblandade förstjusningen man själv känner när man ska o vattnet inte är jättevarmt.
Kia

2008-01-13 @ 13:52:25
Postat av: Mia o Viggo

Vilken härlig bildsvit, man ser verkligen hur Felix ändrar inställning till det här med att bada. Mittenbilden där den riktiga förtvivlan ännu brutit ut är för härlig. Stackar lille Felix, det är inte lätt alla gånger.

2008-01-13 @ 14:03:29
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Vilken otrolig skärpa! Nu vill jag ha ny kamera - IGEN! ;-)

Kan ni inte offra på lite varmvatten till pågen?

Postat av: Ia & Kelly

Härlig bildsvit. Men
Glömde ni varmvattnet i Felix badbalja?

2008-01-13 @ 17:42:01
Postat av: Ingela

Stackars Felix...det är ju vått!Och så står det en toking :) och fotar när man ligger i badet, inte konstigt man blir arg! Fy bubblan, det mysiga är efter bade när man är inlindad i handuken och bara myser.

Sara jag vill gärna ha lite tips på bra foto utrustning till mig.

2008-01-13 @ 21:37:45
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se
Postat av: Mia o Viggo

Grattis Felix på din allra första namnsdag!

2008-01-14 @ 22:45:17
Postat av: Wallander & Helene

Tänk så fort det kan gå från glädje till förtvivlan eller vice versa. Men jag tror nog att Östen & Sudden kommer att se till så att Felix vänjer sig vid att bada med glädje.

2008-01-15 @ 22:39:13
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Malin, oscar och Zolo

Ja det är otroligt hur fort dessa goa ungars humör kan växla:)

Verkligen fina bilder det blir med nya kameran.

2008-01-16 @ 16:05:49
URL: http://tokigaflattar.dinstudio.se
Postat av: kia

Tack Sara för förslagen.Godis är inte dumt1
Kia

2008-01-17 @ 10:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback