Championkalas

Under 2007 blev TRE Spader Damenvovvar champions! Nämligen Meia, Guinness och Coffe, i den ordningen. För att fira de duktiga tre bjöd Kia idag in till fest i Hammenhög!

På väg till Kia stannade vi till i stenbrottet i Bollerup för att rasta hundarna. Fredrik var med som fotograf, så här kommer några bilder därifrån:

image245
Sudden fick apportera lite.

image246
Det gäller att springa fort till matte!

image229
Sudden blev blöt...

image230
Östen.

image231
Östen.

image232
Sudden.

image247
Full fart på Pojkarna Vov!

image248

Hemma hos Kia "hittade" vi sju stycken sockersöta femveckorsvalpar! Det blev till att hålla fingrarna i styr så att ingen slank ner i fickan...

image235
Liten goding!

image236
Och en till...

image251
Kia, Coffe och valpisarna.

image238
Maria och Hannes.

image250
Cattis och Felix snackar lite.

image249
Malin och Eric.

image252
Hannes känner lite på sin nya polare Felix.

Tack Kia och Micke för en trevlig fest och jättegoda pajer + tårta!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

HÄRLIGA bilder!! Bilden på Sudden som skakar sig är ju SUPER!! Inte lätt att hålla fingrarna i styr när det vankas 5 veckors valpar!
Hur går det med ert spårande förresten? Blir kanske fler Championkalas ;o)
Ha en fortsatt trevlig helg

//*hon-som-vägrar-se-på-melodifestivalen*

Postat av: Wallander & Helene

Sudden/Östen, det är kanske hög tid att börja "rensa/smörja" nosarna ordentligt redan nu, vad säger ni?

2008-02-09 @ 23:35:23
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Kia

Hej!
Tack för igår! Hoppas att det är ok om jag snor några bilder!
Kia

2008-02-10 @ 13:06:12
URL: http://www.kennelspaderdamens.se
Postat av: Carina

Jag älsar din ironi angående "rätt ställen och rätt vinklar" Sara!! *skrattar och skrattar*

2008-02-10 @ 16:20:00
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: emma & skott

Vilka fina bilder på killarna!!! Skak-bilden är ju underbar....

Kul med champion-kalas, hoppas att trenden håller i sig under 2008 och att det blir fler tillfällen att fira framgångar!

Är du säker på att du inte fick med en lite choklad-valp i fickan ;-) helt ljuvliga!! Man blir ju sugen igen.....

kramar Emma & en större choklad-gosse

2008-02-10 @ 18:24:02
URL: http://dualdogs.blogg.se
Postat av: Lena

Det är härligt att se att det inte bara är Guinness som kastar sig i första bästa vattendrag jämt och ständigt. Han hade för övrigt legat vid dörren och väntat på mig sedan kl. 14.
Jag får gratulera Fredrik! Jag tror att han har tagit den första bilden på mig hållandes bebis någonsin. Jag har lovat Carina att jag ska sluta nypa honom (Felix alltså) i ljumskarna nästa gång (om det blir en sådan).
Tack för utmärt taxi-resa till championkalaset!! Hoppas vi snart åker till Hammenhög ihop igen!!
/Lena

2008-02-10 @ 20:25:57
Postat av: Carina

Lena - jag tycker du skall sluta nypa Fredrik där oxå! *nickar*

2008-02-10 @ 22:08:58
URL: http://shivaovittra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback