Mitt Kobjer

Häromdagen hade Fredrik och jag en liten fotoutmaning. Vi skulle dokumentera vårt bostadsområde - Kobjer i Lund - ur ett annorlunda perspektiv. Så jag tog hundarna och den lilla kameran med mig på fotoexkursion under en timme. Det här var mitt bidrag (Fredriks kommer senare):




Fototeamet.






Cykelstigen dokumenterad genom en papperskorg.


Detalj i en träbänk där vi brukar sitta och mysa med hundarna.


Cykelbanan.


Kobjers livs bakom stockros.


Rutschbana.


Detalj på samma rutschbana.


Lekplatsen genom en annan typ av papperskorg.


Tennisbanan.

Kommentarer
Postat av: Heléne & Zico-Bus

Härliga bilder. Om jag ska välja ut någon som bäst, är det nog "fototeamet".

Tack för "trösteorden" i min GB.

Lycka till med kommande aktiviteter.

Kramar

Heléne

2008-08-15 @ 10:56:33
Postat av: Helene & Wallander

Vilken rolig idé, vilka roliga bilder från olika vinklar & vrår du tagit. Här får Fredrik något att bita i...

Postat av: Ingela

Häftiga bilder! Bara att komma på idén att ta på så konstiga sätt. Hur blev Fredriks bilder undrar man ju? är han lika påhittig som du?

2008-08-18 @ 10:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback