Intet nytt...

... på bebisfronten. Fast såhär såg han i alla fall ut när han var 13 veckor i magen. Man kan riktigt se hur väl han trivs där, och tyvärr finns inga tecken än på att han har för avsikt att lämna denna behagliga tillvaro.

image114
Ett bekvämt tillbakalutat foster. Ser han inte ut att ha väldigt stor näsa, förresten?

Hundarna har inte gjort något särskilt på sistone heller. Igår kväll fick jag för mig att jag skulle träna "rutan" med dem, vilket verkligen var evigheter sen. Dessvärre kunde jag inte hitta min klicker, så träningen blev väl lite sådär. Östen kom i alla fall hyfsat ihåg vad det handlade om (typ "det var nåt med dom där konerna, bäst jag kutar dit") medan Sudden vare sig förstått förut eller nu. Men så har jag aldrig riktigt tagit tag i inlärningen heller, så det är i varje fall inte hans fel.

image112
Östen med en godispinne i trädgården.

image113
Sudden har som vanligt ätit upp sin först och får nöja sig med att ligga och titta längtande på Östen och hans pinne.

Kommentarer
Postat av: Heléne & Zico-Bus

Tack för uppdatering. Men du ... det är inte lönedag ännu. Han har fortfarande ett antal timmar på sig att planera sin ankomst :D
/Heléne

2007-09-24 @ 15:21:26
Postat av: Anonym

Vilka tre snyggingar!
Jag tror att det lilla fostret redan på tidigt stadium har fått höra talas om "ädla huvuden". Långt smalt näsparti!!!!!! Inte lätt att leva upp till dagens skönhetsideal.

2007-09-24 @ 17:55:51
Postat av: gun o vi

men nähä... inte idag heller. 24 är det BÄSTA DAGEN... se på mej, presenter, champagne, dottern hemma på middag (häpp) sms, mail o jösses - vanliga telefonsamtal!! Hm... inte för sent än 21.20... :-))

2007-09-24 @ 21:34:29
Postat av: Carina

En klassiskgrekisk profil tror jag =)

Postat av: Sara & Salsa

Haha, jag tyckte Elsa hade jättestor näsa när hon föddes, en riktig liten rumpnisse! Och min kompis tyckte hennes Ludde (som finns att beskåda på min blogg)har stor näsa också. Så det har de väl. Men nu börjar resten av ansiktet växa ikapp som tur är.

2007-09-24 @ 22:53:01
URL: http://flatcoat.blogspot.com
Postat av: Helene

Vilken bra bebbe-bild, tror aldrig att jag sett en sådan klar bild någongång!

2007-09-25 @ 19:02:10
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Wallander

Jag låter MOR kommentera 2-beningsbilder och jag kommenterar mer än gärna 4-beningsbilderna. Vilka snyggingar ni är Östen & Sudden. Sudden får du ofta höra ordspråket: "Den som spar han har"?

2007-09-25 @ 19:07:08
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Carina

ska han klara tidsgränsen tro? Blir nog en skön natts sömn istället. Passa på nu =)

2007-09-25 @ 22:16:47
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Kia

Nu har inte Sara skrivit på ett par dagar!!!!!
Jag undrar...............
Kia

2007-09-27 @ 08:20:56
URL: http://www.kennelspaderdamens.se
Postat av: Sara & Salsa

Jag undrar också...

2007-09-27 @ 08:57:39
URL: http://flatcoat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback