Solskenspromenad

Efter en hel helg utan hundar (var i Bodafors av alla ställen och hjälpte till på en boxningstävling) har jag äntligen fått utlopp för en del av mina hundbehov idag! Tog med jyckarna ut på Revingehed och gick en lång promenad i solskenet, och det var så härligt!!! Det fanns gott om vattensamlingar så hundarna badade och plaskade för fullt, när de nu inte for runt i 200 knyck jagandes efter varandra. Naturligtvis glömde jag ta med mig kameran för att dokumentera det hela, så här får ni hålla till godo med bilder som visar hur pömsig Östen blev efteråt...

Osten sover
Det lär nog bli en del grus i sängen... Men vad gör väl det?

?sten sover
När man är riktigt trött orkar man inte ens stänga ögonen.

161054-17
Sudden hade förstås gärna tränat lite också. Strax efter bilden togs låg han dock och snarkade under mitt skrivbord...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blev jag avundsjuk vill också vara ute på dagarna nu när vädret är sååå underbart.

Skall du gå apporteringskursen för Gert och Kent?? tyckte att jag såg din mail i deras utskick. annars ses vi nog på Lördag efter utställningen! Skall se om jag tom hinner in på utställningen!

Kram Malin

2007-03-12 @ 19:44:16
Postat av: Malin (Oscar)

Varför skall alltid mitt namn och url ramla bort när jag gör kommentarer men det var jag som skrev ovan komentar!!

Postat av: Emma & Henke

Åååå det låter härligt! Vi längtar til när vi kan springa i 200 knyck ;-)
Trötta killar som grusar ner sängen...... visst e´det mysigt?
Krameli kram Emma

ps. på söndag startar viltspårs kursen -Jiippiii ;-)

2007-03-13 @ 14:29:35
URL: http://mrperfect.webblogg.se
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Visst är heden härlig! Synd bara att militärfordonen kör sönder marken så mycket.... Fast om det inte varit militärens mark, så hade vi nog inte haft någon härlig hed att promenera på - där hade nog varit bebyggelse av något slag.
Härligt med trötta voffsar - man känner sig på något sätt nöjd med sig själv då :D
/Heléne

2007-03-13 @ 14:39:33
URL: http://www.zicolino.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback