Rapport från sjukstugan

Här har det varit rena sjukstugan på sistone! Först var det min hand som blev opererad (och fortfarande är bandagerad men väldigt mycket bättre!), sen fick Fredrik maginfluensa och så var det min tur... Makalöst nog är Felix fortfarande frisk! Vågar dock inte riktigt ropa "hej" ännu. Typiskt nog har vi pga. maginfluensan missat massor av roliga saker - en glöggfest, Felix första pepparkaksbak med sina kusiner och så skulle Felix och jag ha debuterat på mamma-barngympa i torsdags. Det har i alla fall varit tur att Fredrik och jag inte blev sjuka precis samtidigt, då hade det varit knivigt med bebis och hundar. Med handen i bandage har jag visserligen bara kunnat promenera med en jycke i taget, men det har ju funkat - fast många promenader blir det... Men nu är vi friska igen och på tisdag blir jag av med stygnen så då ska vi nog vara fit-for-fight igen!

Eftersom det av naturliga skäl inte hänt så mycket den här veckan heller kommer här istället en liten bildkavalkad på temat bebis...

image159
Felix i december 2007, 10 veckor.

image160
Sudden juni 2006, drygt fem månader med flamingon "Flamman".

image161
Östen i juli 2003, ca 10 veckor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

My dad is stronger.....?
Sudden och Flamman ser hur söta ut som helst!

2007-12-09 @ 18:49:24
Postat av: Sara

"My dad is stronger than your dad!"

Postat av: Lena

Helt rätt! Det är aldrig för tidigt att starta med vare sig musik- eler språkinlärning.
När jag ser lille Östen blír jag alldeles varm i hjärtat. Jag tyckte att Guinness blev "stor" så fort.

2007-12-09 @ 22:16:23
Postat av: Malin

Usch usch - krya på er allihop!

2007-12-10 @ 13:20:05
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Maria & Meia

Nog för att vovvarna är söta, men Felix tar nog hem priset! Va fort han blev "stor" kille, ingen liten bebis längre. Är imponerad av hur mycket du måste klara med en hand, själv skulle jag behöva en extra....minst.

2007-12-10 @ 21:14:51
Postat av: Malin, Oscar & Zolo

Då är det ju sant att en olycka sällan kommer ensam. Strongt av dig att klara av allt, sjuka män, piggt barn och ännu piggare hundar är inte helt lätt att få ihopa o e man sen skadad i ena handen blir det ju liksom inte lättare.

Ses vi i Sölvesborg efter jul?

KRAM på er och krya på er

2007-12-10 @ 21:25:49
URL: http://heyjoe.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback