På juldagen fick Sudden stanna hemma hos mormor, morfar och Frida medan resten av familjen åkte till Fredriks pappa. Därmed kunde vi försäkra oss om att inga muggar, glas och ljusstakar skulle flyga i golvet så fort en viss hund viftade på svansen. Östen är lite lugnare på bortaplan (dvs. när tomten inte kommer). Han njöt av att vara ensam hund och åt julmat så det stod härliga till, än petades han i prinskorv och köttbullar, än var det pepparkakor och smågodis... Det slutade med att han kräktes på mattan under soffbordet!
Imorgon fyller Sudden två år, vi får väl se vad som vankas då...

Felix funderar över vad han ska få i julklapp.
ia & Kelly
Oh vad sött Felix är i sin tomtedräkt.
Själv provade jag en liknade på julafton, men blev ner skälld av en stor schäfer. Hmmm, var nog inte lika sött som Felix.
Wallander & Helene
God fortsättning på er ALLA!
Jag hoppas att Felix fick ta del av sina julklappar efter sin tupplur och att han blev nöjd med sin 1:a jul. Han ser i alla fall jätte nöjd ut i sin tomtedräkt.
Ha ha, Östen verkar verkligen gilla allt som har med julen att göra enda tills det tydligen blev lite för mycket av det goda...
Lite synd om Sudden eller kanske inte... nej, bara bra han behöver ladda ordentligt inför den stora dagen imorgon.

2