Stolt bloggare!

Med stor hjälp av Carina Haapanen har jag lyckats piffa upp bloggen idag!!! Tycker själv den är vansinnigt fin... Tack Carina!

Hundarna har förstås inte riktigt förstått poängen med det hela - hur kan det egentligen vara roligare att sitta framför datorn än att vara ute och träna med dem??? För att inte missa ifall jag skulle ändra mig så har Sudden under tiden legat under skrivbordet tätt intill mina fötter.

Ikväll har Sudden och jag gått på promenad ihop med Eva och tollaren Xon. Förr sprang vi ihop flera dagar i veckan, men för tillfället är jag lite för omobil (eller heter det inmobil?) för sådana övningar. Dessa promenader och springrundor kännetecknas av massor av hundprat! Trevligt att kombinera nytta med nöje.

Östen fick en egen runda i flexikoppel, där vi bland annat tränade på framförgående på vårt eget lilla vis... Han galopperar fram och när jag säger stanna så tvärvänder han mot mig. Skitkul tycker han, även om det inte är så värst stilrent. Och så tränade vi på linjetag med bajspåse, enligt devisen "man tager vad man haver"...

Kommentarer
Postat av: Carina

..det blir bättre och bättre dag för dag...*sjunger*

Postat av: Maria & Meia

Skitsnyggt!
Ska genast tvinga Per att fixa till något liknande, själv ger jag mig inte på såna projekt :)
Känns bra att vi kan hålla koll på varandra även på långt avstånd. Ha det gott!

2007-08-28 @ 23:12:52
Postat av: Kia

Snyggt!!!!

2007-08-29 @ 09:14:55
URL: http://www.kennelspaderdamens.se
Postat av: Emma på jobbet =(

Så tjusigt det blev här!!! Tur att man kan få jälp när man inte själv reder ut det... ;-)
Hoppas att ni alla mår bra!
krameli kram

2007-08-29 @ 12:53:34
URL: http://mrperfect.webblogg.se
Postat av: Malin o Oscar

Mycket stilrent och snyggt men som jag skrev innan så kan det ju inte bli annat med två så snygga hundar!!!
Kramkram

2007-08-29 @ 19:45:15
URL: http://heyjoe.webblogg.se
Postat av: Carina

Ja snitslar behövs nog. Jag hade problem att hitta igår trots kort spår och snitslar *ler* Jag blir helt vilse av att gå och titta neråt. Carina och plocka svamp fungerar inte.

2007-08-30 @ 11:17:22
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Ia

Vad snygg bloggen blev

2007-08-30 @ 11:43:47
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Tjusigt :D

2007-08-30 @ 11:50:28
Postat av: Ingela

Va Snygg sidan blev!!!! Man får väl prata snällt med Carina:)

2007-08-30 @ 13:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback